jessica buurman outfit





Siedzę i myślę, myślę i siedzę i tak mijają 2, 3, 4 dni a ja tak siedzę i myślę sobie, że mam tak cholerną pustkę w głowie. Chciałabym wylać tutaj morze słów, które za dnia pałętają się po głowie ale nie. Nie jest mi dane by sobie tak siąść i raz dobrze wypisać. A kiedy mamy dzień, nie mam czasu by siąść nawet na te 5 minut, te myśli, moje myśli, się wypalają. Uciekają jedna za drugą . Ciągle mówię sobie: zapiszę to w notatniku. A notatnik jaki był pusty tak nadal nienaruszony. 

Słucham Bat for lashes, Fever Ray, Davida Bowiego a czas leci z minuty na minutę z piosenki na kolejną. 

Wieczory są takie krótkie.








płaszcz / coat - Jessica Buurman
sweter/ sweater - Jessica Buurman
spodnie / pants - Jessica Buurman
buty / shoes - Pepe Jeans
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - No name
naszyjnik / necklace - H&M

3 komentarze:

  1. Też miewam takie dni jak opisałaś, ale później przychodzą lepsze, pełne zapału i działania! Świetne buty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klasycznie i pięknie, stylizacja idealna, super płaszczyk

    zapraszam www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra podoba mi się bardzo! Świetny sweter i super płaszcz. Na plus tez dodatki. Buty już mnie a spodnie moim zdaniem trochę nie pasują kolorystycznie :) Zamieniłabym je na jakieś w zimnym kolorze :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger