KRATA


Czy jeans może być nudny?

Kiedyś byłam zdania , że jest nudny ale kiedyś byłam całkiem inną osobą, która nie nienawidziła zwykłych koszulek i jeansów. Zawsze wybierałam szalone połączenia, bo nuda mnie denerwowała.
Ale to było kiedyś a teraz jest teraz. Z wiekiem dojrzewamy a na nasze wybory wpływa wiele czynników. Jestem nie tylko 25 letnią kobietą ale i żoną i matką a bycie matką to już nie 'wolność'. Od tej pory uwielbiam wygodę, bo właśnie dzięki niej czuję się swobodnie a to wpływa na mój humor.

I właśnie odkąd jestem matką jeans nie jest dla mnie nudny. Wystarczy, że jeansy mają niewielkie rozcięcie a już przestają być dla mnie nudne. Do nich dorzucę zgniłozielony sweterek, płaszcz w kartkę i krótkie gumowe botki i już kocham ten zestaw. 

ps. Bez okularów ani rusz, nawet w ciapowaty dzień.





płaszcz / coat - Jessica Buurman
jeans - Yoins.com
torebka / bag - Vintage
czapka / beanie - Diverse
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Lemon Jelly
chusta / shawl - No name

8 komentarzy:

  1. Miałam podobny płaszcz i och, uwielbiałam! Wychodziłam go bardzo intensywnie i gdy teraz o nim myślę, to żałuję, że sobie back-upu nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa, pełna energii stylizacja :)
    Zapraszam http://patrycjadolinska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy element Twojej stylizacji przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha, mam tak samo:) Jednak człowiek z wiekiem mądrzeje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna stylizacja ! świetna torebka <3
    zapraszam do siebie :)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja rewelacyjna lecz dla mnie okulary trochę za odważne - jak bym w takich nie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość rewelacja! Ale te okulary cud miód! :D

    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger