Stary rupieć - DIY


Uwielbiam przeróbki, zwłaszcza przemalowywanie starych mebli.



Czasami nazywam to formą relaksu , teraz pewnie ktoś z Was zastanawia się, jak mogę relaksować się przy ścieraniu/malowaniu jakiegoś starego rupiecia ale napiszę Wam, że ja to potrafię. 

Ostatnio wpadła w moje ręce stara półka na kółkach. Początkowo nie miałam na nią pomysłu ale po kilku minutach 'widziałam ją' u Lisy w pokoju. 

A więc zabrałyśmy się za malowanie... tak tak, zabrałyśmy się we dwie.

Dla mnie to oderwanie się od codziennych zajęć a dla niej forma zabawy.

Potrzebowałam papier ścierny, wałek, śrubokręt, pędzel, coś do zamieszania farby i przede wszystkim farbę.





Niby nic takiego, zwykła półka , która dla mnie robi wrażenie. 










Cały pokoik Lisy można zobaczyć tutaj.

9 komentarzy:

  1. Cudnie wyszło ! :)
    Bravo Ty !
    ~mimisia2605

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyszło :) również lubię odświeżyć czasami stare meble :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, jak czasami niewiele potrzeba, żeby takiego rupiecia przemienić w bardzo szykowny mebel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham białe meble :) Zmiana oczywiście na plus!
    I jaki stylowy mały pomocnik :D

    Pozdrawiam
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, dziewuszka, mebelek !! cud miód maliny !

    u mnie toaletka przerobiona ze starego stolika rtv :)

    zapraszam http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło cudownie! Kocham, gdy stare meble dostają drugie życie!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger