9 komentarzy:

  1. Ojej jaka wspaniała torba! :)
    http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki zestawu, bardzo ładnie wszystko dobrane <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość mi się bardzo podoba. I płaszcz i szal i te paski a już okulary to szczególnie zwracają uwagę pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny secik :) podoba mi się pasiasta baza :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. MI najbardziej podobają się okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. look cud ! stylizacja jest genialna ! okulary rewelacja !!
    obserwuję i zapraszam do siebie;)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz- czy Ty nie jesteś w ciąży? :)
    Pięknaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przegapiłam zmianę koloru włosów, piękne! Najbardziej zauroczyły mnie okulary, ale całość bardzo na tak :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger