classic look



Prostota i delikatne kolory. Nie za dużo nie za mało. Klasyczny. prosty i delikatny look.

Idealny zestaw na wiele okazji. Do pracy, na co dzień, od święta dla osób, które nie noszą się tak na co dzień, na rozmowę o pracę, do restauracji i jeszcze kilka innych sytuacji bym mogła wymienić. 

Szara tunika jest ostatnio moją ulubioną, lekka, zwiewna, pasująca do wielu moich rzeczy z szafy. 
Ulubione jeansy, pudrowy płaszcz, okulary i torebka vintage. Nie zapominam o charakterystycznych butach, które dopełniają całość.








tunika / tunic - WholesaleBuying
płaszcz / coat - Jessica Buurman
spodnie / jeans - Yoins
buty / shoes - Lemon Jelly
torebka / bag - Vintage
okulary / sunglasses - Giant Vintage

12 komentarzy:

  1. piękne okulary ! i podoba mi się to urocze wykończenie dekoltu falbanką.
    Pozdrawiam :)

    http://fashavable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, taki styl idealnie do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary są świetne w sam raz na odjechaną sesję

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory i jak zwykle te okulary :D

    Mój ostatni wpis na blogu znajdziesz TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja! najbardziej podobają mi się okulary,chociaż wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny płaszczyk :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się torba.


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i świetne zdjęcia. :-) Wspaniała stylizacja. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger