.evolARUTAN


NATURAlove.

Będą mnie uważać za dziwaka, dopóki nie dopasuję się do reszty ale ja nie mam zamiaru, nie mam zamiaru być kolejnym klonem typu Kim 'Sra'daszjan , nie mam zamiaru być kolejną napompowaną kopią z pięknymi i długimi włosami, z ustami napompowanymi czy przerysowanymi kredką, nie mam zamiaru... Uważaj mnie za dziwaka, uważaj mnie za brzydala ale ja wolę być naturalna z odrobiną makijażu i z wygoloną głową. Bo w końcu to co naturalne jest najpiękniejsze w życiu. Nawet te brzydkie zmarszczki, które z każdym rokiem są co raz to widoczniejsze. 







tunika / tunik - WholesaleBuying
płaszcz / coat - H&M
szalik / shawl - No name
spodnie / jeans - Diverse 
buty / shoes - Lemon Jelly 
torebka / bag - Vintage
okulary / sunglasses - Giant Vintage

10 komentarzy:

  1. Cześć, można się z Tobą jakoś skontaktować w prywatnej wiadomości? Chciałabym zapytać o kilka rzeczy:) pozdrawiam. K.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, pisz na divanaurlopie@gmail.com albo FB : divanaurlopie_blog również na pw :)

      Usuń
  2. Uwielbiam♥
    Od małego byłam "inna". Teraz też jestem. I jest mi z tym dobrze. Najważniejsze to żyć w zgodzie z samym sobą ;)
    P.S. pięknie Ci w tej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz bardzo fajnie się prezentuje.

    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look i genialne zdjęcia! Również uważam, że trzeba być sobą a nie ślepo dążyć i kopiować kogoś! Tak dalej! :D

    Pozdrawiam
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz, bardzo fajny styl :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis modomania.o12.pl/modne-torebki-wiosna-2016

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem za naturalnością!
    piękne okulary i płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany, ale masz czadowe okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, wysłałam Ci już maila, z góry dzięki za odpowiedź. ;) K.M.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger