NEW ME


Wielka zmiana.


Potrzebowałam całkowitej odmiany, oderwania się od monotonii , która ciąży na mnie od dawna. Postawiłam na włosy, które w grudniu przeszły mała metamorfozę ale jednak to nie było to. A może było ale coś mnie irytowało, dlatego postawiłam na duży krok i wróciłam do golenia głowy.

Uwielbiam swoje nowe fioletowe włosy i nową fryzurę do której zainspirowała mnie Kelly Osbourne. Od razu czuję się ze sobą lepiej. 









płaszcz / coat - H&M
sukienka / dress - Jessica Buurman
torebka / bag - vintage
chusta / shawl - No name
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / boots - eButy

Włosami zajmował się Patrick Schertel z salonu Friseur Schertel

8 komentarzy:

  1. Jesteś odwazna. Ja nigdy bym tak nie poszalała z włosami, ale tobie to jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, świetnie wyglądasz, bardzo oryginalnie, i o to chodzi :)


    Zapraszam do siebie -> www.hayamiami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, odwaznie, ale pasuje ci i mi sie tez podoba:) swietne okulary, plaszcz buty, tlyko chyba sukienke bym zmienila na cos bardziej stonowanego zeby nie odwracac uwagi od okularow i plaszcza wlasnie. bardziej by pasowalo chyba http://schaffashoes.pl/product/49372_cheap-monday-sukienka-swell-dress-used-black.html ale w sumie, jestes taka odwazna, wiec czemmu nie:) czadowy blog tak przy okazji, sledze juz jakis czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za swoje spostrzeżenia ;) Pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger