Pomysł na prezent z okazji 50tki


Jest marzec a ten wpis miałam umieścić na blogu pod koniec grudnia ;) 



Natłok spraw i zapomniałam.

Chciałam Wam dziś przedstawić naszą propozycję prezentu z okazji 50 urodzin. 
Skrzynka Smaku powala mnie swoim sklepowym asortymentem i takim prezentem nigdy bym nie pogardziła, na 26 , 30 a nawet 50 urodziny.

Prezent trafił w ręce teściowej i myślę, że był to udany wybór. Oryginalne produkty w oryginalnym opakowaniu.

A na wierzchu leżą moje wybory do podjadania. Pyszna kokosowa chałwa lniana - mogłabym jeść i jeść, strasznie ubolewałam nad tym, że tak szybko się skończyła i baton petarda. Polecam!!

Gdybyście mieli problem na wyborem prezentu z okazji 50tki, uważam, że taki gotowy zestaw prezentowy z naturalnymi produktami to strzał w dziesiątkę.




4 komentarze:

  1. a może zamiast dawać prezenty w postaci butelek z alkoholem podaruj degustację albo zamiast słodyczy - warsztaty czekoladowe? ;) to też fajne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nikomu nie daję prezentów w postaci butelek z alkoholem.

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger