Hit sezonu, bomber jacket!


Hit sezonu, bomber jacket.


Pamiętam jak w latach 90 moi wujaszkowie nosili się w zgniło zielonych bomberkach z pomarańczową podszewką (kolory kurtki wywodzą się z lat 50 od amerykańskich pilotów MA1 o nazwie fleck albo flayers, których kurtki miały identyczne odcienie a ich pomarańczowa podszewka miała służych ich lepszej widoczności, tak mówi wujek google ;))

Bomber jacket można dostać obecnie w każdej sieciówce , w odcieniu jaki sobie wymarzymy.  Swoją nabyłam ze strony Jessica Buurman, połączyłam ją ze swoją ulubioną zwiewną koszulą i jeansami. 

Na moim allegro trwa licytacja paczki moich ubrań , licytacja od 1zł bez ceny minimalnej, zapraszam - klik 







koszula / blouse - Second hand
kurtka / bomber jacket - Jessica Buurman
spodnie / jeans - Yoins
torebka / bag - ZARA
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Lemon Jelly

6 komentarzy:

  1. fajna stonowana,a jednocześnie wesoła stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej fajna stylizacja, bardzo podoba mi się ta kurtka bomber. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się Twoją bluzeczką, jestem maniaczką kropek :) Jeśli chodzi o kurtki tego typu, podobają mi się na kimś ale sama się w takiej nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna koszula ;)
    U mnie nowy post http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka i koszula w kropki - rewelacja !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskakujące połączenie kolorystyczne - chodzi mi o kurtkę i bluzkę. Nigdy bym nie wpadła, że tak dobrze może się to komponować (zazwyczaj boję się pomarańczowego). Piękne okulary - muszę sobie dopisać do mojej listy must have.

    Zapraszam do mnie po okularowe inspiracje > http://www.eyelook.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger