Koszula w kropki i marynarka w paski i trójkąty | Jak zakryć odstający brzuszek


Totalnie mnie porąbało, bo jakże mogłabym wytłumaczyć tak długą rozłąkę z blogiem? 


Z nowym tygodniem nowe plany i zobowiązania.

Tymczasem przedstawiam Wam moją starą/nową stylówę. Połączenie koszuli w kropki i marynarki w paski i trójkąty wydaje mi sie idealne do bardzo łagodnego dołu. Uwielbiam zwiewne i długie koszule, które są idealne na zakrycie odstającego brzucha a białe spodnie to mój musthave.

Na moim Facebooku trwa wyprzedaż , zapraszam - klik






bluzka / blouse - Second hand
płaszcz / coat - Jessica Buurman
spodnie / pants - MANGO
buty / shoes - 
torebka / bag - Vintage
okulary / sunglasses - Giant Vintage

3 komentarze:

  1. genialne, nieoczywiste połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylówa totalnie odjechana jak zwykle <3 Świetne okulary :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz i torba bardzo mi się podoba <3

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger