NUDnE


Monotnia i nudna ja. Bo takimi słowami określiłabym siebie w ostatnim czasie a może i dłużej.
Od kilku dni ślęczę nad tym wpisem i nic mi do głowy nie przychodzi. Przez cały czas zastanawiam się jak wyjść z tego stanu i zacząć myśleć i pisać. Wymyśliłam zatem kilka zasad jak odświeżyć umysł:
1. Spacer - kto jak kto ale to akurat jest dla mnie niewykonalne z powodu uwiązanego przy mnie dziecka.
2. Ćwiczenia 
3. Słuchanie ulubionej muzyki.
4. Wyciszenie się.

Będę musiała wy testować powyższe zasady, mam nadzieję, że pomogą i będę mogła wrócić z zapałem do blogowania. 

ps. na fejsbuku wyprzedaż.









sweter / sweater - H&M
płaszcz / coat - H&M
torebka / bag - Vintage
spodnie / pants - Jessica Buurman
szalik / shawl - Szaleo
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / boots - I love shoes 

11 komentarzy:

  1. Jeejku płaszczyk jest genialny!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Góra mi się bardzo podoba :)
    Buty już trochę mniej.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary i płaszczyk zawróciły mi w głowie od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love your coat and scarf <3

    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2016/04/runaway-in-red.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, piękna stylziacja, uwielbiam takie łacznia kolorów, wzorów, faktur, Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger