Rowerek biegowy


Podczas dzisiejszego wyjścia z młodą na rower przypomniałam sobie, że zapomniałam opublikować zaległy wpis z rowerkiem i młodą w roli głównej. Skleroza nie boli, tym bardziej, że miałam duży poślizg z wszystkimi wpisami.



Swój rowerek biegowy Lisa dostała pod choinkę od swojej mamy chrzestnej. Był to idealny prezent dla takiego rozbrykanego dziecka, zresztą co ja tu będę pisać, Ania bardzo dobrze wie, jakim żywiołem jest Lisa. Dostała już swoją pierwszą brykę, hulajnogę i przyszła kolej na rower. Uwielbiam to jak ludzie przykładają uwagę przy prezentach do aktywności dziecka od małego. 

Doczekaliśmy się wiosny a dziecko ma radochę z jazdy.












bluza / blouse - Tkmaxx
spodnie / pants - ZARA
buty / shoes - Elefanten
rowerek  i kask - prezent od Chrzestnej

5 komentarzy:

  1. cudowny uśmieszek ;) mała rowerzystka ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały słodziak :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne są te rowerki, mam slabość do dzieciakow na nich ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger