CATS



Nadchodzące lato mam nadzieję, przyniesie mi sporo zmian. Zaplanowałam sobie to jakiś czas temu i liczę, że obietnicy sobie dotrzymam. 
Pogoda była łaskawa i pozwoliła założyć krótkie spodenki i bluzkę z odsłoniętymi ramionami. Nie pogardziłam sandałami na wyższej podeszwie, do których musiałam się kilkukrotnie przekonać i spodobały mi się.

Jestem osobą, która nie lubi odsłaniać ciała, nawet latem. Zamiast krótkich spodenek wolałabym nosić cienkie spodnie cygaretki ale jeśli chodzi o dzisiejszy zestaw, czułam się w nim świetnie. 

Allegro | Konkurs | Wyprzedaż szafy






bluzka / blouse - Pimkie
spodenki / shorts - H&M
torebka / bag - ZARA
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Atmosphere

3 komentarze:

  1. kotki <3
    i ładna nowa odsłona strony :))

    OdpowiedzUsuń
  2. całość prezentuje się naprawdę super! :) jednak spodenki i torba, wygrywają wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger