CZERWONE MAKI



Nie pamiętam kiedy ostatni raz udało mi się zrobić tak piękne fotki jak te z makami w tle.
Niczego nie planowałam, wyszło jak zwykle na spontanicznym spacerze. Szukałyśmy królików a znalazłyśmy piękne maki , które w tak cudowny sposób dodają klimatu zdjęciom.

Dawno byłam tak zadowolona ze zdjęć. Dalej powróciła moja wiara w siebie.

Cała stylówka to połączenie swobodnej sielanki, luźna koszula, luźne portki, słomkowy kapelusz i sandały. Kapelusz pochodzi z najnowszej kolekcji H&M, reszta to ZARA sale.















kapelusz / hat - H&M
koszula / shirt - ZARA
spodnie / pants - ZARA
buty / shoes - ZARA
okulary / sunglasses - H&M

3 komentarze:

  1. Przepiękne są te zdjęcia, a na kapelusz muszę zapolowac ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładnie ubrane dziecko. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger