Koszula w kratę , czyli wiosenny look na rower


Pamiętacie ten wpis z rowerkiem po domu i ten wpis wczesną wiosną ?
Dziś mogę napisać, że młoda pokochała jazdę na rowerku. To cudowne uczucie, kiedy widzisz, że Twoje dziecko ma frajdę z ruchu, niejednokrotnie to podkreślałam w swoich wpisach i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Czasami ciężko jest mi zapanować nad jej co raz większą prędkością galopowania tymi małymi nóżkami a mnie momentami ściska w gardle widząc jak te małe kółka zjeżdżają w stronę krawężnika zamiast jechać środkiem chodnika. Nie znoszę tego uczucia, zaraz panicznie boję się, że coś się jej stanie. Ale szczęśliwa jestem i zaciskam kciuki by ruch był jej ulubioną rozrywką.

Koszula w kratę, czyli wiosenny look na rower.








koszula / blouse - Primark
t-shirt - KiK
spodnie / pants - C&A
buty / shoes - ZARA
plecak / backpack - Les deglingos
rowerek - Prezent od Chrzestnej

4 komentarze:

  1. pozdzierałaś naklejki z rowerka czy taki Wasz był bez? :) i ska te czaderskie oksy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był be naklejek ;)
      a okulary no name :P

      Usuń
  2. cudna mała cyklistka :)
    pośmigałabym z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, kolorowa dziewczynka :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger