Starzeję się/nie mam gustu albo mam coś z głową...


Nie wiem czy to ze mną jest coś nie tak , mam jakiś dziwny gust muzyczny, czy raczej nic fajnego się nie tworzy w ostatnich latach (pomijam kilka pojedynczych utworów).
Ugrzęzłam w dziwnym stylu muzycznym zwanym Greatest Hits 90' 80' i 70' i zamiast nowoczesnej muzyki mogłabym słuchać 'białego Michaela' , Mud i Led Zeppelin. Nudzi mnie nowoczesność, odgrzewane kotlety i umcyk umcyk. W dzisiejszych czasach brakuje artystów, których możemy nazwać artystami. Brakuje ludzi, których muzyka będzie walić nam prosto w serce, nogi same porwą się do tańca a ich muzyka nie znudzi się po kilkudziesięciu odtworzeniach. Mimo upływu lat nadal uwielbiam słuchać Michaela Jacksona, Mud, Abba, AC/DC , Ozzy Osbourne . Blondie itp. Jest to muzyka na której się wychowałam i przez całe życie do niej wracam. Starzeję się/nie mam gustu albo mam coś z głową, że dzisiejsza muzyka nie wpływa na mnie tak jak ta z lat 70',80' i 90'.

---

Wyprzedaż szafy - klik








bluzka / blouse - Atmosphere
spodenki / shorts - H&M
buty / shoes - 
zegarek / watch - JORD
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - ZARA


9 komentarzy:

  1. spodenki są najfajniejsze z tego zestawu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, fajne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. koty <3
    każdy czegoś słucha, albo starego, albo nowego- nie starzejesz się- jeszcze nie masz 30ski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest mnóstwo świetnej muzyki! Cieszę się, że nastąpił postęp na polskiej scenie i mamy Brodkę, Natalię Przybysz czy braci Waglewskich! Na scenie zagranicznej też jest ciekawie - Black Keys,Mars Volta,Jenny Hval.....jest tego mnóstwo przecież! KasiaJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wyglądasz doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz idealnie dobrane okulary do kształtu twarzy :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      szczerze przyznam, że mało kiedy patrzę, czy okulary pasują mi do kształtu twarzy ;)
      Zawsze przy wyborze patrzę czy ''mają to coś'' :)

      Usuń
  7. Michaela Jacksona uwielbiam i słucham również wciąż... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger