Tajemny ogród - kolorowanka dla dorosłych


W zeszłym miesiącu postanowiłam sobie, że w tym roku zacznę myśleć bardziej o sobie. Za dużo uwagi przykładam do potrzeb innych dlatego teraz mówię stop! Teraz myślę bardziej o sobie.


Jestem matką, jestem żoną, jestem sprzątaczką , kucharką , pralnią we własnym domu. Muszę mieć oczy dookoła głowy a kiedy w domu panuje cisza, wiem, że coś się kroi, dlatego też uważam, że czasami od życia również coś i mnie się należy.

Od jakiegoś czasu chodziła za mną myśl kupna malowanki dla dorosłych ale zawsze coś mówiło : kupisz to kiedy indziej. I w końcu składałam internetowe zamówienie na książkę ( wpis tutaj ) , i tak dziwnym trafem, malowanka znalazła się w koszyku. 

Malowanki dla dorosłych to w ostatnim czasie hit. Widziałam wiele propozycji i z pewnością Tajemny ogród nie jest ostatnią malowanką, która wpadła w moje ręce.

Taka malowanka jest dla mnie odskocznią od całego dnia pełnego hałasu i nerwów. Malując te piękne rysunki wyciszam się i relaksuję, godna polecenia na prezenty dla nerwusów i nie tylko ;)








7 komentarzy:

  1. I am in love with the dress too, I really like those and your outfit looks great!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę kolorowankę.
    Muszę przyznać, że to dobra metoda na odstresowanie się :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK!
    a ja mam Ogród czasu, Połącz kropki i geometryczne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem podobna książkę, w której trzeba było łączyć kropki. Świetnie pomagała w zabiegane dni ;)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wydania Pani Basford zaczynają robić w Polsce furorę. W sumie dobrze bo to bardzo wartościowe pozycje. Mogłyby być jedynie trochę tańsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją kupiłam za 5 Euro i skorzystałam z darmowej wysyłki, według mnie to nie najdroższa malowanka :)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger