Bluza #kanu i szorty ♥ Outfit na rower


Przeglądałam archiwum bloga i wiecie co, dużo się zmieniło... Zaczynając od mojego wyglądu, wagi, zmiany stylu po czas który zleciał. Zmieniłam się i w charakterze , który się zaostrzył i wszystko dookoła się zmieniło. Czas leci, nigdy go nie zatrzymamy ale jest coś co potrafi nam go uwiecznić - zdjęcia.


Właśnie dzięki temu, że mam aparat, mam telefon z aparatem, mogę spokojnie wrócić do tego co było. Moja głowa już nie taka jak 4 lata temu, jeszcze wtedy mogłam wszystko zapamiętać (a pamięć miałam świetną, mój mąż dobrze o tym wie) to teraz, pod wpływem stresów i tego, że wszystko mamy na głowie, potrafię zapomnieć co dzień wcześniej robiłam. Ciszę się, że wynaleziono coś takiego jak aparat, gdyby nie to, nie posiadałabym tych wszystkich albumów ze zdjęciami na półce w sypialni. Jest tylko jeden problem... masa zdjęć czeka na wywołanie ;)

Lisałke ma na sobie świetną bluzę #kanu od Bubabroi, która idealnie nadaje się na chłodniejsze dni lata. Poleca się!





bluza / hoodie - Bubabroi
okulary / sunglasses - H&M 
szorty / shorts - Second hand
buty / shoes - ZARA

Poprzednie wpisy z rowerkiem w roli głównej : 

4 komentarze:

  1. fajny brzdąc :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Wszystko do siebie pasuje i dziecku jest wygodnie, a to przecież najważniejsze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna ta bluza i taka jak lubie, calosc idealna. Ladnie i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękns jest ta bluza. Ma świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger