Londyn dzień 1

Cel - > LONDYN

W dzisiejszym wpisie zapraszam do naszej relacji ze zwiedzania Londynu. Postanowiłam podzielić zdjęcia na kilka części. Pierwszego dnia zostaliśmy oprowadzeni przez 'bardzo drogiego przewodnika'. Przewodnik ten pokazał nam najważniejsze punkty :
Big Ben, London Bridge, Buckingham Palace, London eye i Camden Town.
Oczywiście nie ukrywał , jak bardzo możemy rozczarować się przy najważniejszych punktach wycieczek ;)

Dzień zaczęliśmy od pysznego angielskiego śniadania w Royal Cale Leyton. Wielkie porcje za maksymalnie 5,90 f.  Po śniadaniu metrem do centrum i tam zaczęła się nasza przechadzka ulicami Londynu.

Najciekawszym punktem wycieczki był dla mnie Camden Town i targ z jedzeniem. Niestety właśnie tam spotkaliśmy największe tłumy turystów.

Poniżej nie mała fotorelacja. Niebawem część druga i trzecia.

Pierwszym z najważniejszych punktów z mojej listy było zjedzenie angielskiego śniadania. Porcje były wielkie ale podołałam.

Tuż po śniadaniu udaliśmy się na metro a zwiedzanie zaczęliśmy od London Bridge. Całe szczęście turystów nie było za wiele.

Kolejnym punktem wycieczki był Pałac Królowej / Pałac Buckingham.

St.James Park, niestety nie spotkaliśmy żadnej wiewiórki...

Idąc w stronę London Eye duże dzieci i mała Lisa skusili się na przejażdżkę karuzelą ;) Frajda nie do opisania, gorzej z zejściem, ulało się kilka łez.
Na całe szczęście jakaś miła osoba puszczała bańki, mogliśmy odwrócić uwagę karuzeli na bańki ;)

Słynny Big Ben

Po głównych punktach w centrum Londynu wybraliśmy się metrem na Camden Town, to zdecydowanie moja dzielnica.

Piękne budynki, dużo mody, jeszcze więcej turystów. Nie dziwi mnie to, jest tam wszystko czego człowiek sobie zażyczy.

Po całym dniu łażenia i zwiedzania, nadeszła pora na dobry cydr i jedzenie na wynos z targu przy Camden Lock (nie pamiętam dokładnej nazwy).

Nieznajomy pytał męża czy może zrobić zdjęcie dziarki ;)

Babki zmęczone ale szczęśliwe, w końcu było już po 19 a 19 to pora na spanie ;)