Co i jak zapakować dla męża na urodziny


Każdego roku poświęcam tym wpisom co raz więcej siebie. . .
Kto by powiedział, że od poprzedniego wpisu minął już rok. Ten czas zlatuje a na liczniku +1 . 

Zazwyczaj przy kupowaniu prezentów kieruje się tym co lubi obdarowywany. Jako, że mój mąż spędza na siłowni sporo czasu, w tym roku postanowiłam pójść w tym kierunku. 
Na wolne wieczory kupiłam biografię Mike Tyson - moja historia. Książek nigdy za wiele a ta miała dobre recenzje i myślę, że go zainteresuje.

''Jedno z przykazań pakera głosi, że najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia jest ten, który spożywamy po treningu.'' Postanowiłam umilić staremu czas i zamiast zajadać się puszką tuńczyka po siłowni, niech sięgnie po dobrego batona proteinowego. A baton ten to nie byle jaki baton, przeszukałam internety w poszukiwaniu batonów z najlepszym składem. Quest bar wygrały w tym rankingu. 










Powiem Wam, że nic nie ucieszy ojca jak prezent wręczany przez własne dziecko, dlatego też przyszykowałam 'mini' podarunek , który będzie od młodej ; )

Ulubiona czekolada, krem po goleniu Tolpa, moro skarpetki Soxstory.com i najważniejsze - kartka urodzinowa z własnoręcznie napisanymi życzeniami 
Całość opakowałam w zwykłą kopertę prezentową , zawsze brakowało mi takich rzeczy w domu jak ładne koperty prezentowe. Całe szczęście ostatnio się w takie zaopatrzyłam ;)







Przypominam poprzednie wpisy z serii :

Jak zapakować prezent:

5 komentarzy:

  1. rewelacyjne pomysły! i jak niewiele potrzeba by prezent wyglądał tak efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpowiedz proszę: gdzie kupiłaś koperty prezentowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeeman, przepraszam, dopiero dziś zobaczyłam ten komentarz. Takie koperty można dostać w wielu sklepach np papierniczych. Jakiś czas temu widziałam takie w sklepie Hema, czasami widuję w Nanu Nana itp

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger