Jeansowe ogrodniczki


Ogrodniczki, spodnie które kojarzą mi się z dzieciństwem , poszukiwane od kilku lat. 


Widziane w wielu sieciówkach za nie małe pieniądze a jednak udało mi się znaleźć takie, które mają idealny dla mnie krój i cena nie wychodzi powyżej 30 Euro.

Znalezione całkiem przypadkiem, kupione dnia następnego bez mierzenia. Ryzykowałam ale ja nigdy nie lubię mierzyć ciuchów w sklepach.






spodnie / jeans - C&A
bluza / hoodie - Primark
kapelusz / hat - Zaful
buty / shoes - Lemon Jelly / Sarenza 
torebka / bag - ZARA
szalik / scarf - H&M

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie prezentujesz się w ogrodnikach, super look !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz mega! Lubię takie stylizacje jak ta, niestety sama nie potrafię takiego cudeńka stworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your hoodie <3

    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2016/11/review-dkny-sunglasses.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger