Kapelusz z filcowymi pomponami


Przez chwilę już myślałam, że ta cała złota jesień sobie minęła i nie wróci , mamy końcówkę października a ona wróciła i świeci nam ciepłym słońcem prosto w oczy.
Lubię to.

Lubię też mój nowy kapelusz, który dzięki swoim doczepionym pomponikom dodaję mu uroku i stylu. Młoda mówi, że jestem kowbojem ;)

Płaszcz i kapelusz zamówiony tutaj i tutaj z bardzo szybką wysyłką. 










płaszcz / coat - Zaful
szalik / scarf - H&M
kapelusz / hat - Zaful
spodnie / jeans - Diverse
buty / shoes - Primark
torebka / bag - Vintage
okulary / sunglasses - Giant Vintage

5 komentarzy:

  1. Okulary mnie zachwyciły swoim kształtem, bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki! :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. informacje są bardzo przydatne dla mnie, moje Pozdrowienia z Indonezji, pozdrowienia szczęście zawsze :)

    Obat Jantung Bocor

    Vig Power

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger