22 komentarze:

  1. Jaka cudna dziewczynka. mogłaby w tej sukieneczce trafić do katalogu mody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dziewczynka! Zanim się obejrzę moja dwulatka już będzie taka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor sukienki, ale najbardziej mnie urzekły rajstopki, sama bym chciała takie mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ubranie, jeszcze ładniejsza modelka. Pomyśleć, że czteroletnie dziecko jest już takie duże... Mnie to czeka na rok. 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ubranka zary i zawsze jak tam wpadam to coś wybiorę super i dla córeczki i dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam Zara, to jedyny sklep w którym dostanę spodnie dla mojej chudziny, każda inna marka ma zbyt szerokie spodnie w pasie i wszystko jej leci z tyłka...

      Usuń
  6. Prosto, estetycznie, naturalnie - brawo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dziewczynka. A co ona trzyma za pluszaka? Jakieś zwierzątko, owieczka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna dziewczynka, wygląda bardzo stylowa. fantastyczne włosy- moje dziewczyny, wszystkie 3 mogą tylko o takich pomarzyc haha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna dziewczynka, wygląda bardzo stylowa. fantastyczne włosy- moje dziewczyny, wszystkie 3 mogą tylko o takich pomarzyc haha :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger