18 komentarzy:

  1. Bardzo kreatywny pomysł na zdjęcia. Śliczna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja... :) powinna mieć tytuł: "Jak masz dość dziecka, spakuj je do walizki..." :) żartuję... naprawdę dobra robota! Pozdrów córę. Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sesja! :)
    Stylizacja małej też świetna, sama poluje na takiego futrzaka :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona zdjęciami!!!! Są przepiękne! No rozkosz. A czy walizka pamięta czasy babcine? Na taką wygląda...uwielbiam takie właśnie. Ciekawe, czy ktoś dzisiaj robi takie właśnie vintage, a na przykład na kółkach? Mógłby być hit...:)Ściskam. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Tak myślę, że walizka pamięta tamte czasy, kupiłam ją z 9 lat temu w Holandii w sklepie ze starociami.

      Usuń
  6. Po prostu jestem zakochana zdjęciami i modelką. Walizka genialna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne zdjecia swoetny pomysl na sesje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite zdjęcie!Jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak słodko! Sama chętnie przywdziałabym taką stylówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! I ten uśmiech. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sesja :) Widać, że modelka się wspaniale bawiła. Mnie zachwyciła kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna modelka. Super pomysł na zdjęcia i rewelacyjny efekt

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sesja i urocza modelka. Bardzo ciekawa ta kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekałam na opisaną historię, a tu.. zdjęcia :) Ładne. Właśnie pada deszcz a ja przypomniałam sobie, że niedawno jeszcze była taka pogoda...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fotki miodzio, a sama modelka jest cudna :) Ja sama kocham fotografować i brak mi tylko świetnego sprzetu, bo ten co mam pozostawia wiele do zyczenia ;) Tytułowa walizka tworzy świetny klimat.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger