17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, taka lekka, prosta i przyjemna :) Podoba mi się!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wolałabym, gdyby góra kończyła się na tej falbankowej części, długi rękaw wygląda tak sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi do konca z bluzką pasuje. Ale buty piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię paski, ostatnio ciągle wpadają mi w ręce, aż się muszę powstrzymywać, bo ile można ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski i okulary - cos pieknego ;-) Fajnie wszystko ze soba polaczylas :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Paski i okulary - cos pieknego ;-) Fajnie wszystko ze soba polaczylas :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka, i bardzo ciekawe buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty fajne ale bluzka kompletnie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka :)
    Kocham paski i falbaniaste wstawki :D

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, uwielbiam paski :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka pasiastych bluzek i bardzo je lubię. :-) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest nieziemska- jestem ogromna fanką pasków. Praktycznie moja szafa mogłaby się składac tylko z nich. Uwielbiam ! Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie każdemu jest dobrze w paskach, ale Tobie pasują one idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger