Autumn vibes


Ładnie ubrać to nie znaczy drogo ubrać.


Wystarczy mieć na uwadze sezonowe wyprzedaże i troszkę szczęścia. Trencz i buty kupione na wyprzedaży ZARA w zeszłym roku (zawsze kupuję ubrania o rozmiar do przodu , jest w tym trochę stresu, bo nigdy nie wiem jak bardzo Lisa przeskoczy rozmiary ale do tej pory mi się to udawało) , sukienka zaś kupiona w Pepco latem. Uwielbiam wyprzedaże, w tym roku mam zamiar znów polować.

Trench - ZARA
sukienka / dress - Pepco
buty / shoes - ZARA










24 komentarze:

  1. Oczywiście, że ładnie nie znaczy drogo :)
    Śliczne ma buciki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rośnie mała modelka �� też staram się kupować na wyprzedażach, można zaoszczędzić pieniążki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Jak pięknie, mała modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, to nie był mój pomysł, by je założyła tylko jej :D

      Usuń
  5. Płaszczyk cudowny! Mojej córce nie mogłabym ubrać takiego ani na chwilę. Wystarczy ze ładnie ją ubiorę a ona za 5 minut już coś zmaluje i jest brudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba normalne u każdego dziecka, tego dnia poszłyśmy na plac zabaw a ona od razu do piasku. Ja już się nauczyłam, że nie po to kupuję ubrania, by młoda pozowała w nich do zdjęć na 5 minut, one są po to by w nich chodziła i bawiła się :)

      Usuń
  6. Widząc takie stylizacje zaczynam żałować, że nie mam córki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna modelka i super ciuchy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mu najczęściej ubierany się w second handacj - trafiamy tam na prawdziwe perełki , które raczej nie powtórzą się wśród przechodniów na ulicy.

    Piękna stylowka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za czasów, gdy mieszkałam w Polsce, tak samo ubierałam się w SH. W Niemczech niestety SH mają ceny takie same jak sieciówki i druga sprawa, tutaj towar nie jest taki super jak w Polsce.

      Usuń
  9. Ależ pięknie Twoja córeczka wygląda <3
    Jakbym miała parę kilo mniej to sama bym chętnie się tak ubrała na jesienny spacer ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesienna księżniczka. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten trencz a mała Księzniczka wygląda przecudnie. Sama mam dwie córki i kocham je fotografować, szczególnie jesień to ta pora roku kiedy najczęsciej na spacer zabieramy aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgrabnie dobrane i świetnie prezentujące się na młodej modelce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas też ostatnio jesienne klimaty :) I jak tu nie lubic najbardziej kolorowej pory roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. mega urocza mała modelka :) śliczne ciuszki ma na sobie i wygląda przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna księżniczka i świetnie ubrana. Piękny dowód na to, że wystarczy troszkę chęci i dziecko wygląda na bardzo zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodko i elegancko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musisz stanowczo więcej wpisów zamieszczać ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger