Książki dla dzieci - Nowości


Długo zabierałam się do tego wpisu, niestety lenistwo wygrywało. 


Lisa uwielbia książki, bez czytania nie położy się spać, dlatego jej biblioteka ciągle rośnie.
W dzisiejszym wpsie przedstawię Wam co z małej kupki książek urosło w dużą kupkę (to są tylko nowości, których jeszcze Wam nie pokazywałam, reszta książek leży w skrzynce przy łóżku Lisy). Niektóre z nich opisywałam tu , tu i tu 
Część książek to prezenty od cioci Ani, część zamówiłam a drugą cześć wygrałam w konkursie.
Wszystkie z nich mają przepiękną oprawę, cudowne rysunki i świetną treść.

Lista nowości (od góry) :

Zabawa w oczka Herve Tullet 
Kupa Przyrodnicza wycieczka na stronę Nicola Davies
Mam oko na liczby i litery Aleksandra Mizielińska , Daniel Mizieliński
Auta 3 Disney Pixar
Oto jest Paryż M.Sasek
Żabi książę IKEA
Marika , dziewczyna z gór
Przyjaciele z czarodziejskiego lasu , IKEA
Miasteczko mam oko 
Królowa śniegu , Manuela Adreani
Alicja w Krainie Czarów , Manuela Adreani
Beksa, Miodunka, Szymek brudas, Słońce i księżyc, Potarganiec , Księżniczka z chmur - KHOA LE 




Przez więcej jak pół roku to była jej ulubiona seria książek do czytania. 






Oto jest Paryż, świetnie zilustrowana książka, dla nieco starszych dzieci z fajnymi ciekawostkami. 
Miasteczko mam oko Lisa sama wybrała podczas zakupów z ciocią Anią, od wakacji jest to jej ulubiona książka.
Dwie pozostałe Lisa dostała w prezencie pod choinkę.






Aktualnie czekam na kuriera z dostawą kolejnych zamówień, które pokażę niebawem.
Może wpis zainspiruje Was do kupna książek z okazji Mikołajek / Świąt Bożego Narodzenia. 

25 komentarzy:

  1. Świetne pozycje na prezent, chyba skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre z tych książek znam i bardzo lubię. Uwielbiam piękne ilustrację w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydatne, ja ucze mojego syna polskiego i ciezko mu to idzie tylko ksiazki lubi wiec skorzystam dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaleźć książki z tak pięknymi ilustracjami to często nie lada wyzwanie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczyłam tytuł "Kupa" i trochę zbiło mnie to z tropu... Nie mniej wszystkie propozycje są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to książka popularnonaukowa; dowcipna rzecz o tym, o czym się nie mówi.

      Dzieci są różne, są książki zachęcające dzieci do korzystania z nocnika a kupa to książka, tłumacząca dziecku, że nie ma się co kupy brzydzić, bo każdy ją robi. ;)

      Usuń
  6. Z całej tej biblioteczki mamy Królową Śniegu- fantastyczna pozycja. Resztą trzeba sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę wiele pięknych książeczek, chyba muszę sprawić córce jakieś nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie. Już chyba wiem, co kupię chrześnicy przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jakbyś dopisała na jaki wiek polecasz te książki. Dzięki z góry!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne! :) "Królowa śniegu" jest moim faworytem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie, kilka z nich chciałabym zamówić dla Jasia.

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas tez jest sporo ksiazeczek i rowniez mysle juz o czyms na boze narodzenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria Mamoko jest fantastyczna! Służy mi już od jakiś czterech lat, dzieci (w różnym wieku) się nią nie nudzą, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ściąga, zwłaszcza dla dzieciaków, które uwielbiają książki. Na pewno większość z tych propozycji sprawdziłaby się u nas, bo Ru też nie zaliczy wieczoru bez odpowiedniej dawki słowa czytanego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nawyk u dziecka ;) my również czytamy i zapewniamy biblioteczke;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie, nawyk czytania u małego dziecka to coś pieknego, pozostanie na całe zycie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pozycję. My na razie meczymy tylko książeczki z wierszykami, ale niedługo będę musiała powiększyć biblioteczke

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że bardziej nie opisałaś poszczególnych książeczek, bo chętnie bym się więcej dowiedziała. Z ww. mamy tylko Auta :) no dziki szał jest i póki co nic innego nie wchodzi w grę. A ta seria o dziewczynkach wydaje się być interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może naszym maluchom uda się poprawić fatalne statystyki czytelnictwa w naszym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  20. My kochamy ksiązki, nasza biblioteczka (a konkretniej dwie) pęka już w szwach. Znamy ksiązki Herve Tullet mamy ich sporą kolekcję, a dziewczyny je uwielbiają. Znamy też Auta...reszta wygląda całkiem interesująco, mam nadzieję że Wam się spodobają :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znamy serię Khoa le, ale moje dzieci jakoś za nią nie przepadają. Choć treść ich wciągała to ta książka ma w sobie mało kolorów a to często meczy dzieci. A gdzie w ikei można znaleźć książki? Nigdy ich nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger