Pięknie ilustrowane książki dla dzieci na Mikołaja


Wielkimi krokami nadchodzi listopad a wraz z nim, prawie każdy zaczyna się rozglądać za prezentami na grudzień. Piszę , że prawie każdy bo są też pewne osobniki, które lubią zostawiać takie rzeczy na ostatnią chwilę. Ja napewno do nich nie należę, zawsze lubię mieć wszystko wcześniej zaplanowane i odhaczone z listy zadań.
Co podarować dziecku na Mikołaja? Oczywiście, że pięknie ilustrowane książki!

Dotarły ostatnie zamówione książki , które pewien brodaty osobnik ma zamiar przynieść 6 grudnia dla L.




Opowieść Wigilijna , Charles Dickens 

To książka dla starszych dzieci (6-12lat) ale stwierdziłam, że powinna znaleźć się w bibliotece Lisy, chodźby ze względu na nadchodzące Boże Narodzenie.



Proszę mnie przytulić

Przemysław Wechterowicz , Emilia Dziubak (3-5lat)

Pięknie ilustrowana książka , która pokazuje nam , że wystarczy się mocno do kogoś przytulić i wszystko co złe odchodzi a świat staje się piękniejszy. 



Ilustrowany inwentarz zwierząt

Virginie Aladjidi

Kolejna książka dla starszych dzieci (6-12 lat) ale wydaje mi się, że jest idealna też dla dzieci młodszych, zwłaszcza tych które interesują sie bardzo zwierzętami. Nie bez powodu znalazła się w moim zamówieniu. Od pewnego czasu Lisę strasznie interesują przeróżne zwierzęta a ta książka zawiera opisy i wizerunki 95 zwierząt z różnych stron świata i dodatkowo przepiękne ilustracje.


Rok w lesie (3-5lat)

Emilia Dziubak

Rok w lesie zawiera dwanaście rozkładówek z kolejnymi miesiącami jednego roku. Każdy miesiąc to ten sam szczegółowo rozrysowany kadr lasu z mieszkańcami pokazanymi w innych sytuacjach, warunkach pogodowych, w innej porze dnia lub nocy.
Przepiękne ilustracje i dobra zabawa.



Dawno temu w Mamoko (3-5lat)

Aleksandra Mizielińska , Daniel Mizieliński

Kontynuacja książki „Miasteczko Mamoko”. Tym razem pełna szczegółów rysunkowa opowieść toczy się w średniowieczu.
Lisa była zachwycona poprzednią częścią książki, mam nadzieję, że ta ją równie zainteresuje. 



Co wy sądzicie o takim prezencie? Może możecie polecić jakieś równie piękne i interesujące książki dla dzieci? 

35 komentarzy:

  1. Piękne książki. Kochamy Misia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Należę do tych "osobników", które zaczynają się rozglądać za prezentami już w listopadzie, dlatego dziękuje za te inspiracje prezentowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowieść wigilijną chyba dla siebie kupię, bo nigdy nie czytałam :/ Ale podoba mi się ta ostatnia "Dawno temu w Mamoko", lubię książki dla dzieciaków z takimi ilustracjami, gdzie dużo się dzieje. Dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne wydania. My uwielbiamy książki!
    Moją uwage przykuła jak zawsze Opowiesć wigilijna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy ksiażki, teraz zamówiłam Inwentarz zwierząt dla Jasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochamy książki i u nas od dwóch lat na topie jest "Rok w Lesie" - wszyscy kochamy tą książkę.
    Teraz przymierzam się do "Opowieści wigilijnej" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje. Szczególnie z tego zestawu u nas sprawdziły się przytulaśne misie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki dla dzieci , coś pięknego, najlepszy prezent pod choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne książwczki
    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za podpowiedzi na prezenty dla znajomych maluchów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły na prezenty dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę mnie przytulić to książka po którą często sięgamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pięknie wydana Opowieść Wigilijna.
    Wow, podziwiam, że tak się uwinęłaś z mikołajkowym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochana w Alicji w krainie czarów wydawnictwa Wilga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ciekawości wygoglowałam twój typ i jestem pod wrażeniem. Na pewno zamówię , dziękuję!

      Usuń
  15. Inwentarz zwierząt to cos dla mojego syna. Pozostałe już mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny prezent, z pewnością wniesie mnóstwo radości na długi czas. 'Opowieść wigilijna' cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mamy wszystkie prócz opowieści wigilijnej. Czas jej poszukać

    OdpowiedzUsuń
  18. Skusilibyśmy się na Opowieść Wigilijną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne! Moja córka także kocha książki i co miesiąc wydajemy na nie fortunę. Jest tyle ciekawych pozycji, że aż grzech nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukałam takich inspiracji, dzieki wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sie jeszcze nie rozgladam za prezentami ale juz mysle co kupic. No i ostatnio skusilam sie na ksiazeczke o bozym narodzeniu bo bohaterka ma tak samo na imie jak corka.

    OdpowiedzUsuń
  22. "Rok w lesie" to jedna z naszych ulubionych książek:) Wspaniały prezent dla mniejszych i większych!

    OdpowiedzUsuń
  23. Książki to najlepszy prezent nie tylko dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rok w lesie jest rzeczywiście genialny. Nawet dorośli mają przyjemność z jej oglądania!!

    OdpowiedzUsuń
  25. również lubię mieć zaplanowane świąteczne kwestie nieco wcześniej, bo wówczas człowiek nie jest tak bardzo zmęczony :) a co do książek, to opowieść Wigilijną mam do tej pory i książka do tej pory ma zapach świąt :) wyjątkowa, niezapomniana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne te ksiazki, musimy je miec

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm... Nie wiem co napisać, dzieci nie mam, no ale mam bratanka, tylko że on zamiast książek woli zabawki (samochodziki) i tablet :) Więc jestem w kropce. Nie wiem czy takie książki dobre byłyby na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przyda mi się ten tekst ze względu na moją córeczkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie świetne <3 Opowieść Wigilijna już od dawna jest na naszej liście!

    OdpowiedzUsuń
  30. wow prezentują się fantastycznie. Obecnie szukamy ciekawych tytułów także na pewno zajrzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. my mamy taki rytuał że co roku przed świętami czytamy ksiązkę wigilia w kaczogrodzie moja ksiażka z dzieciństwa :D jedna jedyna ale te też mnie zaciekawiły i myślę że jakąs kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne książeczki - piękne wizualnie i założę się, że mają równie wartosciowe wnetrze i przeslanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger