Co na prezent pod choinkę? Domek dla lalek KidKraft


Kto w dziciństwie nie marzył o domku dla lalek? 


Chyba nie ma takiej osoby, która by o nim nie marzyła. Mnie samej się on marzył a teraz zaczęła marzyć o nim moja córka, dlatego postanowiłam spełnić jej marzenie i pod choinką a raczej obok niej znajdzie go na drugi dzień świąt.

Domek o którym dziś piszę zamówiłam już jakiś czas temu, złożyłam go samodzielnie (nie jest to nie wiadomo jak skomplikowane).
Domek dla lalek KidKraft to dokładnie model Kayla, idealny dla lalek o maksymalnym wzroście 30 cm. Jest bardzo stabilny i ma mocną konstrukcję. 

Jest to idealny prezent nie tylko na święta ale idealnie sprawdzi się jako prezent urodzinowy.








(to nie jest wpis sponsorowany).

23 komentarze:

  1. piękny domek na pewno bym kupiła taki albo podobny gdybym miała córkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny - na pewno spodobałby się każdej dziewczynce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam taki dostać! Świetny prezent dla dziewczynki. Mam mlodszego brata i juz mysle co chcialby dostac od Mikolaja ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś nigdy nie kręciły domki dla lalek... ale lalki w sumie też :D Ogólnie wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent dla dziewczynki. Sama o nim marzyłam, na szczęście wyrosłam :P ale kto wie, może jak będę miała córkę i ja oszaleję na ich punkcie znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny domek :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny domek - nie jedna dziewczynka ucieszyłaby się z takiego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama miałam domek dla Barbie i uwielbiałam się nim bawić. Bardzo dobry pomysł na prezent:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam chłopców, więc zabawki dla dziewczynek z przyjemnością oglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z najpiekniejszych domkow dla lalek , jaki widzialam! Sama bym sobie chetnie taki kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny domek! W takich chwilach żałuję, że nie mam córki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też marzyłam o takim w dzieciństwie.Super pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamulu jaki piękny ten domek. Moja córka byłaby zachwycona. Jestem ciekawa ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek kosztował około 103 Euro, jeśli dobrze pamiętam, na pewno nie więcej:) Dużo taniej niż w Polsce, porównywałam ceny z ciekawości.

      Usuń
  14. Cudowny moja córka oszalala by ze szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  15. Identyczny domek mamy w przedszkolu :) dziewczynki go uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem zachwycona. W dzieciństwie sama marzyłam o takim. Swoim dziewczynom niedawno znaleźliśmy świetny, drewniany- super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ♥ Polecam wizytę w Muzeum Domków Dla Lalek w Warszawie - z pewnością będziecie zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie byśmy zobaczyli ale mieszkamy w Niemczech a do Polski mało kiedy jeździmy.

      Usuń
  18. ale wypas :) gdybym teraz była dzieckiem na pewno byłoby to moim marzeniem, aby od Gwiazdora dostać taki domek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. córka z pewnością bardzo się ucieszy! Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger