Dlaczego nie kupuję nowych mebli do domu?

Oczywiście, że kupuję nowe meble ale tylko takie, które kupić muszę na już, jak np. wymiana naszego metalowego łóżka Ikea na drewniane łóżko Ikea. Poprzedni model łóżka wymieniliśmy przez skrzypienie, wystarczyło lekkie otarcie się o nogę a łóżko skrzypiało niemiłosiernie (niepolecam!).

Nowe łóżko Ikea po jakimś roku zaczyna skrzypieć podobnie, aż się boję co będzie za rok...

Niepotrzebuję więcej nowych mebli i nie dlatego, że nie mam na nie miejsca ale dlatego, że obecny styl mebli to nie mój styl! Nie lubię śliskich mebli, idealnych powierzchni, beznadziejnych kolorów.


Za to uwielbiam meble z duszą, które przytargam z ulicy albo znajdę na necie za darmo.

Wtedy tez odpalam szlifierkę, farby kredowe i przerabiam. A po wszystkim nie mogę się nadziwić jak one do mnie pasują.

Nigdy nie powiedziałam, że każdy musi robić tak jak ja ale pamiętajcie, że czasami warto zajrzeć na FB UWAGA ŚMIERCIARKA JEDZIE (tu wpisz dowolne miasto) i za friko możecie odebrać niechciany mebel.

Ziemia jest zaśmiecana każdego dnia przez nadmiar rzeczy, które służą ludziom tylko na chwilę. Inflacja szaleje, wszystko drożeje, ludzie tracą pracę, więc pamiętaj, że jeśli potrzebujesz nowej komody, poświęc 15 minut, zajrzyj na lokalne grupy i może akurat, zamiast wydać 200zł uda Ci się upolować taką za free ;-)

To nie wstyd posiadać w domu używane meble! 

OBSERWUJ MNIE:

Mój TikTok o Disneyland

Mój TikTok z przeróbkami mebli

Mój Instagram 


Komentarze

Popularne posty