P R E S S

Kilka tygodni temu udzieliłam dwóch wywiadów.
Jeden z nich był dla magazynu Fryzjerzy, który możecie przeczytać na stronie < enter >.

Drugi wywiad udzieliłam dla Tygodnika Tomaszowskiego.
To już drugi wywiad dla nich ;-) 

A trzecia bardzo dobra wiadomość , którą przeczytałam 20 minut temu. Wygrałam w jednym z konkursów a mianowicie Warsaw Fashion Weekend.
Jeszcze pamiętam moje słowa , które brzmiały " i tak nie wygram ale nie zaszkodzi się zgłosić '' ;-)
Jestem pozytywnie zaskoczona.

Dziękuję za wasze wsparcie !!

No i chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt , smacznego jajka i mokrego śmigusa dyngusa ;-D
(nie pochorujcie się).

Poniżej skany wywiadów:


14 komentarzy:

  1. Gratuluje i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt!!
    I oczywiście gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations!!!
    XOXO
    http://the-glambition.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. od kiedy jesteś "stylistką"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uważam się za stylistkę, nie ja nadawałam tytuł tego artykułu tylko osoba która go pisała.;]

      Usuń
  5. Łał super gratuluję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, mega zazdroszczę! Szczególnie butów i WFW <3

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i Wesołych ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! Jesteś świetna, oby tak dalej. ; )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger