Niech ta jesień i zima rozbłyśnie kolorami


źródło

Bo jesień nie musi by wcale taka szara i ponura przecież. Uwielbiam jesień pełną kolorów a co dopiero zimę. Uwielbiam ludzi kolorowych, pełnych barw w tym brzydkim i zimnym okresie. Niestety większość osób jakie spotykam zimą na ulicach to są chodzące czarne ponuraki (bez obrazy). Zamiast zwykłych czarnych płaszczy i kurtek można zalożyć coś bardzej barwnego a jeśli akurat płaszcza nie chcesz wymienić to może warto założyć jakąś ładną barwną sukienkę bądź spódnicę albo ciekawe spodnie i do tego jakiś barwny sweter.  

Nikt nie mówi, że trzeba wyglądac jak clown, w fajnym ubiorze liczy się spontaniczność.
Sama często mam problem z ubiorem. 
Zamówiłam ostatnio fajną sukienkę, oczami wyobraźni widziałam jak fajnie ją założę i do czego. Niestety przyszła w nieodpowiednim dniu, przymierzyłam i odwiesiłam do szafy a dopiero po jakimś czasie do niej wróciłam a wszystko odmienił pasek,który odgrzebałam z dna szafy.

Przygotowałam dla Was dwa kolaże outfitów, które najchętniej nosiłabym jesienia i zimą.
W osatnim czasie bardzo polubiłam minimalizm, co nie znaczy , że całkowicie sie w nim zamykam. Człowiek w pewnym wieku zaczyna dojrzewać, potrzebuje zmian, szuka nowości.

Jesienią i zimą kocham wełniane płaszcze, dopasowane spodnie, ciekawe botki i kozaki. Mój must have to małe torebki i grube szaliki.

Peek&Cloppenburg ma ogromny wybór płaszczy, sukienek, swetrów, butów no i torebek. Ciężko mi było wybrać ale udało się i zrobiłam mały kolaż moich idealnych stylizacji. Do wszystkich ciuchów dałam odnośnik, kóry przekieruje Was na stronę.


1 kozaki - Geox 
2 sukienka z szyfonu - Tom Tailor 
3 torebka - Karl Lagerdfeld
4 sukienka w paski - Jake*s Collection
5 skórzane buty - Vagabond
6 rękawiczki ze skóry - Roeckl
7 płaszcz wełniany - Boss casual
8 czarny pasek - Guess
9 ciemnoczerwona torebka - Michael Michael Kors
10 płaszcz wełniany - Ted Baker
11 opaska - Reviev

źródło
źródło
źródło

Najwięcej inspiracji co jak łącząć i z czym odnajduję na Pinterest, źródła zdjęć są podpisane linkiem. 
Pinterest to kopalnia pomysłów, dzięki tej stronie wracam do swoich ulubionych zapisanych inspiracji i przy szukaniu ciuchów online mam się gdzie zainspirować.

Ciekawa jestem czy wy też tak macie.

A zakupy online robię non stop, dziwne, że jeszcze po spożywcze jeżdżę do sklepu ;)

Zakupy online to mega sprawa ułatwiająca życie. Nie tracę czasu na dojazd do centrum handlowego, nie pałętam się po działach tylko siadam wygodnie z herbatką przed laptopem i szperam a do kasy idę bez kolejki ;-)

Ostatnio szukałam swetrów, których zimą zawsze mi brakuje i zauważyłam, że w Peek&Cloppenburg jest ich dużo, nie jakieś tam rozciągnięte worki a swetry w przeróżnych kolorach i fasonach.

A jak już się obkupię muszę zerknąć na dział dziecięcy.


1 trencz z paskiem - Jake*s collection
2 jeansy - Reviev
3 sweter - Drykorn
4 mokasyny - Tommy Hilfiger
5 torebka - L.Credi
8 wełniany płaszcz - Vila
10 spodnie - Cambio
11 mokasyny - Poelman B.V.

źródło
źródło

Komentarze

  1. Jesień zdecydowanie inspiruje do zabawy kolorami w ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre propozycje świetne. Zachęcają, aby bawić się kolorami, połączeniami i cieszyć się modą każdego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień pod kątem kolorystycznym, to cudowna pora roku. I tyczy się to tak kolorów jakie funduje nam natura, jak i te modowe. Osobiście uwielbiam jesień, w szczególności w tak pięknym wydaniu, jaki mamy obecnie w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jesienią nie przepadam, szczególnie od kiedy mieszkam w NI. Ale kocham jesień za długie wieczory przy kominku z książką i za te wszystkie kolory jesieni... Stylizacje świetnie, choć nie wszystkie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są jesienne kolory, bardzo je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje. Uwielbiam jesienne stylizacje, Można poszaleć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jak jest kolorowe i te propozycje mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja i tak zostanę przy tym swoim szaro-burym image'u :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne kolory. Uwielbiam jesienią żółcie, karmel, pudrowe róże.. cudowne zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień powinniśmy sobie rozweselić kolorami ubran. Świetne stylizacje. Chociaż nie każda w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta żółta sukienka w kwiaty jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą, że o tej porze roku ludzie na ulicy zamieniają się w jedną, szaro-burą masę. Podobają mi się Twoje kolorowe propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie szukam jakiegoś płaszczyka, więc dzięki za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne jesienne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie wpisy z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne propozycje, już powoli zaopatrzam się w swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jest w czym wybierać, jesień nie taka straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I have read so many articles about the blogger lovers but this post is
    genuinely a good post, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam jesień za te kolory...ostatnio choruję na musztardowy i bordowy, jakoś tak odruchowo po nie sięgam w każdym sklepie.Twoje propozycje są świetne, z pewnością coś i dla mnie tam się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie jesień musi być kolorowa :) Zawsze staram się mieć coś w intensywnym kolorze na sobie :) Ta sukienka w paski wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas bez względu na porę roku kolor musi być

    OdpowiedzUsuń
  22. jesień pozwala szaleć w kolorach i to jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak! Również jestem za kolorową jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się ta zółta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty