To już nie jest pokój małej dziewczynki



Zaraz po nowym roku zabraliśmy się za mieszkaniowe remonty. Na pierwszy ogień poszła nasza sypialnia, która zawsze zostawała na samym końcu a zaraz po niej wzięłam sie za szukanie inspiracji do zmian w pokoju już nie tak małej Lisy.


Inspiracji szukałam na różnych stronach.. zaczynająć od Pinterest , blogach dziecięcych i kończąc na Instagramie. W głowie miałam także swoją własną wizję ale z wyobraźnią to bywa tak, że jest piękna a wychodzi całkiem co innego. Co najważniejsze.. nie chciałam by Lisa miała pokój rodem z Pinteresta, czyli IDEALNY bez żadnej skazy (bo chyba każdy zdaje sobie sprawę, że większość zdjęć Pinterestowych to studio).

Ale zaczynając od początku.. wymarzyła mi się tapeta, nie byle jaka bo chciałam by pasowała do Lisy, to w końcu jej pokój. Pod uwagę brałam tapety Cole & Son oraz tapety Boras Tapeter , te ich wzory były strasznie przyciągające ale w ostateczności Wybrałam (nie ja sama bo Lisa) tapety ferm living ze wzorem lastryko. Nikt inny nie robi tak genialnych wzorów.



Zrobiliśmy przemeblowanie, pozbyłam się szafy gdzie na jej miejsce wskoczyła stara witryna z drugiej ręki w której pomieściła się część książek i drobnych zabawek a resztę zabawek pochowałam w drewnianych skrzynkach. W pokoju dominuje brudny róż, brąz , zieleń, złoto i kilka białych dodatków. 

To nie jest już pokój małej dziewczynki :)


Jeśli chcecie zobaczyć efekty naszej pracy (w skrócie) zerknijcie tutaj : https://www.instagram.com/p/BulKGa1B__t/








W skrócie, co i gdzie kupione ( niektóre sklepy podlinkuje):
tapeta - Tapeta Ferm LIVING - Terrazzo / Lastryko / Lastriko - Rose 178 (na hasło DIVANAURLOPIE jest zniżka -5% na tapety)
witryna - z drugiej ręki
drewniane skrzynki - Amazon
łóżko - Ikea
lustro - https://favi.pl/ * jest to dokładnie wyszukiwarka świetnych mebli i dekoracji do domu
stołeczek - Bauhaus
plakaty - Etsy
pościel - Hema
dziecięca kuchnia - KidKraft

Komentarze

  1. Niebawem będę urządzać pokój mojej pannie, u was królestwo pasteli i super dodattków

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny pokoik małej damy

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam remonty i przemeblowania, serio. Przestrzeń po nich jest tak cudownie świeża 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam projektować pokoje moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny projekt, ale wolałabym zieleń i błękit na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to pięknie wygląda, super zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym chciała taki pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka świetna tapeta (bo to chyba tapeta?)!

    OdpowiedzUsuń
  9. To już pokój dużej dziewczyny :D Moja córeczka też całkowicie postanowiła przemeblować swój pokój. Poprosiła nawet o małe bramki do piłki nożnej, żeby mogła zapraszać koleżanki i grać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym w sumie mogła mieć taki pokój. Jednak dziś potrzebuję bardziej praktycznych rozwiązań. Szczególnie że pracuje w domu i lubię mieć wszystko na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nastaje taki czas u każdego dziecka, że trzeba mu zmienić pokoik dostosowany do wieku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pokój dla dziewczynki. Podoba mi się tapeta i łóżko!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sliczny pokoik!
    xoxo https://www.wolfiepoli.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super podoba mi się ten pokój a ta tapeta ����������. Na pewno będzie miała tam kolorowe sny

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy takie samo łóżeczko! Moje dziewczyny regularnie robią przemeblowania, przetasowania i segregację zabawek. Aż czasem dziwnie się czuję, gdzy rezygnują z kiedyś swoich ulubionych zabawek i oddają je innym dzieciom. Cieszę się że takie są!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokój wygląda cudownie :) I ta pościel, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokój małej nastolatki to nie lada wyzwanie dla każdego rodzica, jednak tutaj poradzono z nim sobie wyśmienicie! Sypialnia jest piękna i praktyczna, a to najważniejsze w pokoju dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten pokój wygląda obłędnie - wspaniałe królestwo małej dziewczynki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty